Untitled Document
עיסוי טנטרי - עיסוי ארוטי מה ההבדל ?

על מנת להבהיר את מושגי העיסוי הטנטרי לעומת העיסוי הארוטי, על מנת שתוכלו לבחור מה, היכן ועם מי, הנה מספר מילים.
בטנטרה המסורתית לא ידועה טכניקה כמו עיסוי, החיבור של עיסוי לטנטרה נעשה מאוחר יותר עם התפתחות הגישות הטנטריות המודרניות.


מה שיוצר הבחנה מאוד ברורה בין המושגים הוא עניין הכוונה.


עיסוי כזה או אחר ובמיוחד עיסוי ארוטי, הוא פעולה שהכוונה שלה ליצור אצל המקבל/ת תחושות שונות כמו שחרור, הרפיה ובמקרה הזה, בעיקר עונג ואולי עונג מיני.


מותר לו לאדם לרצות להתענג ואכן עיסוי ארוטי שמתבצע מתוך הקשבה ונתינה עם יכולת להכיל את המקבל יכול בהחלט להיות חוויה מדהימה.


ממול עומד העיסוי הטנטרי שבדרך כלל מתבצע ע"י מורה או חונך טנטרי ו/או מי שנקרא במסורת הטנטרית דקה/דקיני והוא חלק משלל טקסים טנטריים המכוונים לאפשר למקבל/ת לחוות את חווית המציאות כמו שהיא.


העיסוי הטנטרי יכול בהחלט לכלול טכניקות כאילו או אחרות שהתוצאה שלהן היא עליה באנרגיה המינית, ריפוי מיני ועוד וכולן תהיה רק תופעות לוואי לעיסוי ולא המטרה שלו!


דבר נוסף שמיוחד לעיסוי הטנטרי ובהחלט מייצג אותו מול כמעט כל שיטת עיסוי או מגע היא הנוכחות האקטיבית של המקבל בנשימה, בעיניים פקוחות ובהתבוננות בדרך.


העיסוי הטנטרי יכול להתבצע בלבוש או בעירום מוחלט ויכול לכלול מגע אינטימי ביותר כולל טכניקות של עיסוי של איברי המין, כל זאת כמובן בהתאם למתבקש ולמתאים באותו רגע הן למקבל/ת והן לנותן/ת.


לסיכום,
אם אתם מעוניינם לחוות משהו כמו עונג או אורגזמות 
עיסוי טנטרי הוא לא מה שאתם מבקשים לכם!
אם אתם מעוניינים להגשים פנטזיה או לחוות ריגוש מיני,
עיסוי טנטרי הוא לא מה שאתם מבקשים לכם!


אבל!
אם אתם רוצים לצאת למסע אליכם פנימה אל מי שאתם באמת, אם אתם מוכנים לוותר על התוצאה ולהיות נוכחים במציאות הטבעית שלכם, אתם מוזמנים להתנסות בעיסוי טנטרי!


נמסטה